پرفروش ترین سینک های اخوان

سینک اخوان توکار مدل 600

برندهای معتبر تولیدکننده‌ی انواع سینک ظرفشویی

مشغله‌های دنیای جدید و وجود بیماری کرونا باعث شده است خرید اینترنتی با استقبال زیادی مواجه شود که معمولا از لحاظ قیمت و صرفه جویی در وقت و همچنین مقایسه محصولات مشابه خیلی بهتر از خرید حضوری میباشد.  سینگا فروشگاه آنلاین لوازم آشپزخانه است که با قرار دادن محصولات پرفروش و پرطرفدار بازار در کنار هم و همین‌طور نمودار قیمت و مشخصات دقیق آن‌ها امکان خرید آگاهانه و البته سریع و آسان را برای مخاطب فراهم کرده است.

معرفی پرفروش ترین سینک های ظرفشویی  

اخوان برند تولید کننده تجهیزات آشپزخانه ارائه دهنده انواع گاز رومیزی، گاز مبله، هود آشپزخانه، سینک ظرفشویی و فر توکار می باشد. اخوان با سابقه ترین تولید کننده تمام ایرانی بوده که محصولاتش علاوه بر بازار ایران به خارج از مرزها نیز ورود پیدا کرده است. از این رو می توان سینک اخوان را به عنوان یکی از پرفروش ترین سینک های بازار نام برد که در ادامه به معرفی مدل های پرفروش و پرطرفدار می پردازیم .

مشخصات و انواع سینک ظرفشویی

برای انتخاب سینک ظرفشویی ابتدا باید ابعاد آن را در نظر بگیرید و تصمیم بگیرید یک سینک کوچک تک لگنه می‌خواهید یا یک سینک جادار دولگنه؟ یا چیزی بیش از این؟ عمق لگن سینک ظرفشویی نیز اهمیت زیادی دارد. سینک‌های ظرفشویی مدل‌ها و طرح‌های زیادی دارند و نصب آن‌ها به دو صورت سینک روکار و توکار انجام می‌شود.
اغلب سینک‌های آشپزخانه از جنس استیل ضد زنگ ساخته می‌شوند و قابلیت تمیز شدن خوبی دارند اما اگر چیز مدرن‌تری می‌خواهید می‌توانید به سراغ یک سینک گرانیتی یا کورین بروید. سینک‌هایی که از سنگ گرانیت یا کورین که سنگ مصنوعی است ساخته‌ شده‌اند اغلب مقاوم و زیبا هستند و در قیاس با استیل کمتر خط و خش می‌گیرند. البته در نظر داشته باشید که این سینک‌ها اغلب فانتزی هستند و اصلا ارزان به‌حساب نمی‌آیند. سینک‌های شیشه‌ای هم بسیار فانتزی هستند اما برای داشتن سینک شیشه‌ای که مقاومت کافی داشته باشد باید هزینه‌ی زیادی را در نظر بگیرید.

علت پرفروشی سینک های اخوان

در گذشته خرید این محصولات خیلی راحت تر بود چرا که اولین مسئله ای که در نظر گرفته می شد کارایی کالایی بود که خریداری می کردیم و مسئله بعدی عمر اون محصول و در آخر قیمت محصول .

ولی امروزه خرید کردن پروژه خیلی سختی شده چرا که علاوه بر معیار های گذشته مسئله بسیار مهم قابل توجهی به اسم دکوراسیون و تنوع دکوراسیون های آشپزخانه بسیار حائز اهمیت است. از این رو سینک های توکار معمولا امروزه پرطرفدار تر از سینک های روکار می باشند، زیرا نمای بهتری به فضای آشپزخانه می دهد.

از خصوصیات مهم سینک اخوان کیفیت بالای استنلس استیل کار شده،عمق لگن بالا،ضخامت ورق استاندارد،طراحی بی نظیر،تنوع در طرح و مدل،قیمت رقابتی با سایر برندها است.

ضخامت سینک های اخوان از بازه 0/6 میلیمتر تا 1 میلیمتر بوده و عمق لگن ها از بازه 13 تا 24 سانتیمتر می باشد.همچنین سینک های اخوان دارای لگن های باکسی،نیم باکسی،فانتزی می باشد. گارانتی سینک ظرفشویی اخوان 10 سال بوده و دارای خدمات پس از فروش مادام العمر می باشد.

10 تا از پرفروش ترین سینک های اخوان

سینک ظرفشویی اخوان مدل 15 دارای دو لگن با عمق متوسط و بدون سینی می باشد .

سینک ظرفشویی اخوان مدل 334 دو لگنه با عمق لگن 22 سانت یکی از کاربردی ترین سینک های اخوان است که با وجود دو لگن و بدون سینی نمای خوبی به آشپزخانه می دهد.

سینک ظرفشویی اخوان مدل 136 با نصب توکار و دارای دو لگن و یک سینی همراه آبریز می باشد که کمی حالت هلالی دارد بسیار پرکاربرد و مناسب خانه های پراستفاده و جمعیتی می باشد.

سینک ظرفشویی اخوان مدل 161 با نصب توکار و دارای دو لگن و یک سینی همراه آبریز می باشد که کاملا گوشه دار است و بسیار پرکاربرد است .

سینک ظرفشویی اخوان مدل 318 با نصب توکار و دارای یک لگن بزرگ و یک متوسط می باشد  سینی این سینک بدون آبریز است . سینک318  دارای جا اسکاچی نیز هست که از مزایای آن محسوب می شود .

سینک ظرفشویی اخوان مدل 344 با نصب توکار دارای یک لگن و بدون سینی که مناسب فضاهای اداری و دفتر کار و مغازه ها می باشد که بسیار برای این صنف مناسب و کارا می باشد.

سینک ظرفشویی اخوان مدل 386 با نصب توکار دارای یک لگن و یک سینی همراه آبریز می باشد که این سینک نیز از پرفروش ترین های بازار می باشد این سینک نیز مناسب ادارات و دفاتر کار و همچنین خانه های کوچک که استفاده کمتری از سینک دارند بسیار مفید و کارامد می باشد.

برای انتخاب و خرید سینک حتما ابتدا مدل نصب آن را انتخاب کنید و سپس با توجه به فضایی که دارید ابعاد آن را انتخاب کنید و در انتها به نسبت نوع مصرف خود تعداد لگن و سینی و عمق لگن و …. را با دقت ملاحظه کنید و در انتها خرید خود را قطعی کنید.

محصول جدید اخوان 

ظاهر و چیدمان آشپزخانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است امروزه سینک های تک لگنه بزرگ با عمق زیاد طرفدارهای زیادی پیدا کرده چرا که ظاهر زیبایی به آشپزخانه می دهد در این سینک ها لوازم جانبی از قبیل آبچکان نواری و سبداستیل و لگن متحرک استیل به همراه جامایع می باشند که با اینکه تازه وارد بازار شده فروش خوبی داشته و طرفداران زیادی به خود پیدا کرده است . در حال حاضر اخوان دو کد مدل 355 و 356 را با ضخامت 1 میلیمتر دو اندازه متفاوت 105 در 52 سانت با عمق 25 سانت و 95 در 52 سانت با عمق 25 سانت روانه بازار کرده که خیلی خوب توانست جایگاه خود را در بین مشتریان پیدا کند .

سینک جدید
سینک تک لگنه بزرگ به همراه آبچکان نواری ، لگن استیل متحرک، ، سبد استیل ، جامایع

 

 

 

 

 

سینگا فروشگاه آنلاین تخصصی در خصوص لوازم آشپزخانه مشاور خوبی همراه شما عزیزان در خریدی عالی و پرسود می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

 WhatsApp واتساپ

× ثبت سفارش در واتساپ