اجاق گاز تایمر دار تاچ گوتیک

اجاق گاز صفحه ای گوتیک GT7

یه پیشنهاد عالی و خوب برای شمایی که مهمون دارید و دوست دارید چند مدل غذا و دسر متنوع درست کنید یااین پیشنهاد خیلی پرکاربرد برای شمایی که کارمند هستی و هر روز از صبح تا عصر سرکار و بعد هم که میرسید خونه باید وایستید پای گاز و فکر شام و نهار فردا باشید دیگه جای نگرانی نیست اجاق گاز صفحه ای تایمر دار گوتیک این مشکل و حل کرده چرا که همزمان میتونید پنج شعله اجاق را زمان بدهید و نگران سوختن غذاها نباشید چون به راحتی می تونید زمان های متنوع به هر شعله بدهید و با خیال راحت به کارهای دیگه خود برسید

امکانات ویژه اجاق گاز صفحه ای توکار گوتیک

1- دارای تایمر دیجیتال مجزا بدون محدودیت زمان برای هر پنج شعله.
2- دارا بودن حالت بی صدا (سایلنت) برای صفحه کلید و آلارم عملکرد تایمر.
3- مشاهده زمان باقیمانده برای پخت و پز برای هر پنج شعله
4- ایمنی بسیار بالای محصول (در زمان قطع برق شعله های زمان دار بطور خودکار خاموش می‌شود)
5- ریست کردن (صفر کردن) زمان تعیین شده برای همه شعله ها بصورت همزمان
6-دارای آپشن 2.5 ثانیه برای جرقه زن
7- دارای قفل کودک
8- قطع جریان گاز در صورت خاموش شدن شعله بصورت غیر طبیعی
9- ده سال خدمات پس از فروش دو سال گارانتی

شعله زمان‌دار در اجاق‌گاز های جدید گوتیک چیست؟

اجاق‌گاز گوتیک دارای پنج شعله زمان‌دار است. با استفاده از شعله‌های زمان‌دار، می‌توان زمان خاموش‌شدن شعله و اتمام پخت را تنظیم کرد و بدون نگرانی از سوختن غذا به فعالیت‌های روزمره خود پرداخت. آرامش در زمان پخت غذا و همزمان آرامش در هنگام رسیدگی به سایر کارها وقتی که غذا در حال پخت است، یکی از مهمترین امتیازهای این قابلیت به‌شمار می‌رود. با تنظیم زمان خاموش‌شدن خودکار شعله اجاق‌گاز می‌توانید بدون نگرانی از خانه خارج شوید و هر زمان که خواستید به خانه بازگردید. این ویژگی مخصوصاً برای پخت غذاهای ایرانی که معمولا زمان پخت طولانی دارند ، بسیار کاربردی است.برای خرید اجاق گاز تایمر دار گوتیک به سینگا مراجعه کنید و از تخفیفات ویژه بهره مند شوید.

اجاق گاز صفحه ای گوتیک GT6

چگونه شعله زمان‌دار در اجاق‌گاز گوتیک را تنظیم کنیم؟

در اجاق گاز های گوتیک تایمر کاملا تاچ می باشد این صفحه تاچ در حالت عادی قفل می باشد برای باز کردن صفحه دوفضای کنار سمت راست را همزمان با انگشتان خود لمس می کنیم و به مدت 2 ثانیه نگه می داریم علامت روی صفحه مشخص و دیده می شود بعد از روشن شدن صفحه ما با انتخاب کردن هر کدام از پد ها و لمس کردن آنها می توان به هر شعله زمان داد اگر زمان را کمتر از یک ساعت انتخاب کنیم در صفحه نمایشگر زمان را به دقیقه و ثانیه نشان می دهد و اگر زمان را بیش از یک ساعت انتخاب کنیم به ساعت و دقیقه نمایش داده می شود .

  • به هر 5 شعله می توان زمان متفاوت داد اگر از زمانی که به هرشعله داده ایم راضی نبودیم می توان با لمس کردن هر کدام از پد ها غیر از پد اصلی زمان را تغییر داد.
  • اگر کلا از زمان دادن به شعله منصرف شدیم ابتدا باید پد مربوط به شعله را 3 ثانیه نگه داریم به حالت چشمک زن در می آید و مجدد با لمس کوتاه همان پد زمان از روی شعله برداشته می شود و اگر لمس مجدد نکنید شعله به زمان خود ادامه می دهد.
  • برای مشاهده زمان باقیمانده باید دو پد کنار سمت چپ را همزمان فشار دهیم .
  • اگر به چند شعله زمان داده ایم و در حال حاضر منصرف شده ایم باید دو پد بالایی را 2 ثانیه نگه داریم تا همه زمان ها از بین برود و شعله ها تا خاموش کردن با ولوم ها به کار خود ادامه می دهند .
  • برای بی صدا عمل کردن این دستگاه به طور کامل(سایلنت عمل کردن دستگاه) لازم است دو پد پایینی را به مدت دو ثانیه همزمان فشار دهیم در صفحه نمایش دیجیتال عبارت beep off نمایش داده می شود که مجدد برای صدا دار کردن دستگاه هم باید از همین روش استفاده نمود با این تفاوت که عبارت beep on نمایش داده می شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

 WhatsApp واتساپ

× ثبت سفارش در واتساپ