درباره سینک نگین الماس

سینک نگین الماس

نگین الماس، نامی آشنا در صنعت لوازم آشپزخانه
با تلاش های متخصصان کشورمان و استفاده از تکنولوژی و ماشین آلات بروز نگین الماس توانسته جایگاه بسیار بالایی را در بازار لوازم آشپزخانه پیدا کند.
سینک های نگین الماس علاوه بر زیبایی، امکانات قابل قبولی را در اختیار مشتریان قرار میدهد و در کنار ظرافت بالای سینک های تولیدی توسط این برند طول عمر و کیفیت محصول، رضایت شما را جلب خواهد کرد.
با سینک های با کیفیت نگین الماس دیگر خیالتان بابت شستشوی ظروف و نگهداری ظروف کثیف در آشپزخانه فضای کافی در اختیار دارید.
سینک نگین الماس همراهتان در آشپزخانه
آشپزی و شستشو ظروف امروزه دغدغه تمامی ماست ،بسیاری از ما دنبال سرعت بخشیدن و آسان تر کردن فرآیند شستشو هستیم به این دلیل مهم نگین الماس محصولات خود را طراحی و روانه بازار کرده، تا نیازهای روزمره تان را رفع کند، سینک یکی از همین محصولات است که میتواند شستشوی ظروف را برایتان لذت بخش تر کند.
در سینک های نگین الماس یک عدد نوار PU قرار دارد تا براحتی بتوانید سینک تان را آب بندی کنید .
برای جلوگیری از صدای پاشش آب و ارتعاشات ایجاد شده فوم صدا گیری در کف سینک قرار گرفته .
مزیت های سینک الماس نسبت به برندهای مشابه :
قیمت مصرف کننده کاملا رقابتی، استفاده از بهترین ورق استنلس استیل ۳۰۴، اولین تولید کننده سینک های پرسی با عمق زیاد، طرح ها و ابعاد متنوع، بسته بندی زیبا و با استحکام بالا، ابعاد لگن بزرگتر و قالب یک تکه
استفاده از استیلی که دارای ویژگی ضد زنگ زدگی ، خوردگی و همچنین مقاومت در برابر شوک حرارتی بوده و در نتیجه شما شاهد زنگ زدگی و تیرگی سطح سینک الماس نخواهید شد و در نتیجه زیبایی و درخشش این سینک در طول سالها استفاده به خوبی حفظ میشود .
نکته : برای تخلیه سریع آب یا جلوگیری از نفوذ پسماندهای شستشو به درون سیفون، استفاده از زیرآب بزرگ با درپوش جدید و امکان شستشوی راحت را برایتان فراهم کرده .
مشاوره قبل از خرید :
در صورت هر گونه سوال یا مشاوره در مورد محصولات سایت می توانید با بخش کارشناس فروش سینگا تماس گرفته و از راهنمایی مشاورین ما بهره مند شوید .
کارشناسان سینگا شما را در انتخاب بهترین و مناسبترین محصول برای آشپزخانه تان یاری خواهند کرد.

از مزیت سینک های نگین الماس به تنوع در طرح و مدل اشاره کردیم که با هر ابعادی معمولا سینک دلخواه خود را می توانید خریداری کنید در کنار این ها می توانید حتی با بودجه خود سنجیده همان ابعاد را با تغییرات جزیی با قیمت مناسب تر خرید کنید . به عنوان مثلا سینک با نصب روکار در ابعاد 100 در 50 مدنظر شما می باشد می توانید کد مدل 12 را انتخاب کنید دو لگن و یک سینی کوچک با آبریز دارد ولی دقیقا همین ابعاد و عمق لگن را می توانید در کد مدل 09 هم ببینید تنها تفاوت در سینی کوچک می باشد که در مدل 09 بدون آبریز می باشد تفاوت قیمت نسبتا چشمگیری دارد . و این خیلی خوبه که شما می توانید دقیقا همان سینک و ابعاد را با قیمت مناسب تر خریداری کنید این تفاوت ها معمولا به چشم نمی آیند و کارایی خاصی ندارند و در ساختمان سازی ها بسیار کاربرد دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

 WhatsApp واتساپ

× ثبت سفارش در واتساپ