راهنمای کامل خرید کتری و قوری

کتری قوری کروپ ست مدل پرنس ۸۰۸

راهنمای کامل خرید کتری و قوری و معرفی بهترین کتری قوری های بازار

 استفاده از کتری‌ها و قوری‌های روگازی آسان است و این کالا قیمتی کمتر از سایر وسایل دم آوردن چای دارد، می‌توان گفت این کالا جزو پرمخاطب‌ها به حساب می‌آید.

کتری‌ها و قوری‌های روگازی در انواع گوناگون که از آلومینیوم، پیرکس، تفلون و … ساخته شده‌اند در بازار موجودند که این روز‌ها استفاده از نمونه‌های پیرکس و تفلونی مرسوم‌تر از سایر نمونه‌ها است.

به نظر می‌رسد بهترین انتخاب در این زمینه می‌تواند نمونه‌هایی باشد که جنس بدنه و دسته یکی باشد. مثلا اگر قوری شما استیل است، دسته‌اش هم استیل باشد و اگر شیشه‌ای است، دسته‌اش هم از جنس شیشه باشد. فقط حواستان باشد که شیشه و فلز، جزو مواد رسانا هستند و شما باید برای بلند کردن آن‌ها از روی حرارت، از دستگیره استفاده کنید.

در مورد کتری هم باید بگوییم که بهتر است کتری‌هایی را خریداری کنید که روی درشان منفذی برای خروج بخار آب وجود داشته باشد.اگر این منفذ روی در کتری نباشد، همه بخار آب به راحتی از لوله کتری خارج نمی‌شود و در نتیجه، آب روی شعله سر می‌رود و باعث خاموش شدن آن می‌شود. خاموش شدن شعله و پخش گاز هم که نتیجه‌ای جز آتش سوزی در پی نخواهد داشت.

هنگام خریدن کتری به این نکته هم توجه کنید که انواعی را انتخاب کنید که یک درپوش فلزی توری مانند، علاوه بر درپوش اصلی دارند. در این صورت می‌توانید به راحتی قوری را در هر اندازه‌ای که باشد، برای دم کشیدن چای بالای کتری قرار دهید و نگران واژگون شدن آن نباشید.

خرید کتری‌های سوت دار، یعنی انواعی که پس از جوش آمدن آب، سوت می‌کشند هم برای افرادی که مشغله کاریشان زیاد است و وقت انتظار کشیدن برای پی بردن به زمان جوشیدن آب را ندارند، مناسب به نظر می‌رسد.

پیشنهاد می کنیم این مقاله را با دقت بخوانید امیدواریم با خواندن این مطلب بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.
سماور گازی ، کتری و قوری‌های شیر دار روگازی، کتری قوری روگازی، کتری‌های برقی یا انواع چای‌سازها از معمول‌ترین وسایلی هستند که برای دم کردن چای که بعد از آب پراستفاده ترین نوشیدنی می باشد از آنها استفاده می‌شود. اما هر کدام از این کالاها دارای انواع و اقسام مدل های گوناگونی هستند که انتخاب بین نمونه‌های مختلف این کالاها را برای خریدار مشکل می‌کند. اما امروزه قوری وکتری ست و زیبا طراحی و ساخته شده اند و نیاز نیست تا آن هارا جدا بخرید برای اینکه بتوانید دکوراسیون آشپزخانه ی خود را شیک و مدرن کنید این وسایل های در انواع مختلف با ظاهر متفاوت و جنس های گوناگون طراحی شده اند. امروزه معمولا همه ی وسایل های خانه ست ساخته میشوند هماهنگی بین وسایل و ظروف از معیارهای اولیه خرید می باشد مثل ظروف چینی که معمولا ست ساخته میشود کتری و قوری نیز در جنس مناسب وظاهری زیبا ساخته شده اند میتوانید از آن در دکوراسیون خانه بخوبی استفاده کنید.همه ی افراد به دنبال یک دکوراسیون شیک و مدرن برای آشپزخانه ی خود هستند و در عین حال میخواهند براحتی همه ی وسایل هایی که دارند از آن استفاده کنند . کتری و قوری یکی از وسایل هایی است که بیشتر از آن استفاده میشود و پر مصرف ترین وسایل در لوازم آشپزخانه هستند پس حتما باید یک کتری و قوری مناسب در آشپزخانه ی خود داشته باشید. پیشنهاد میدهیم با سینگا همراه باشید تا انواع کتری و قوری را با هم بررسی کنیم.

سرویس کتری قوری بزرگ پاوراستیل وگا کاراجا
کتری قوری مینی Adelya کاراجا

کتری قوری لعابی
معمولا این کتری قوری برای آشپزخانه هایی که با رنگهای خاص ست شده باشند مناسب است چرا که تنوع رنگی زیادی دارند از جمله رنگ صورتی و سفید و کرم و سبز و آبی و رنگهای دیگر که شاید مدنظر شما باشد . کتری و قوری های لعابی کار را برای کاربران خود ساده تر کردند و تا حد زیادی عطر و طعم چای را حفظ می کنند که این مورد میتواند معیار مهمی برای انتخاب نوع لعابی آنها باشد. برای انتخاب رنگ آنها می توانید حتی در دو رنگ ضد و رنگهای سیر و روشن کتری و قوری را خریداری کنید.

کتری و قوری پیرکس

کتری قوری های کاملا پیرکس و کتری با قوری های شیشه ای بسیار پر طرفدار شده اند این قوری ها که معمولا برای دم کردن گیاهان دارویی و دمنوش ها که امروزه جای خودشان را بین نوشیدنی ها باز کرده اند بیشتر  مورد استفاده قرار می گیرند به لحاظ شیشه ای بودن سطح شان ، فرآیند عمل آوردن دمنوش ها را به خوبی نشان می دهد و جذابیت خاصی را برای کاربرانشادن دارد، کتری این قوری ها قبلا بیشتر از نوع لعابی بوده که با انواع قوری های چینی و شیشه ای و…. مورد استفاده قرار می گیرد. ولی در حال حاضر کتری قوری های پیرکس نیز در بازار می باشد که هر دو از یک جنس بوده . در این نوع کتری و قوری ها نیز عطر و طعم و رنگ چای به خوبی حفظ می شود .

قوری پیرکس دارای مدل های مختلف و متنوع در بازار قوری میباشد.بر حسب کیفیت و اندازه قیمت گذاری میشود.
انواع مختلفی از قوری پیرکس از قبیل قوری پیرکس حرارت مستقیم قوری پیرکس چای ساز قوری پیرکس ساده و  قوری پیرکس صافی دار در بازار وجود دارد. برای خرید کتری و قوری از بهترین برند های بازار کلیک کنید.

خرید کتری و قوری پیرکس

قوری های چینی 

 ظروف چینی از دوران گذشته نیز جایگاه مناسبی در طراحی دکوراسیون داخلی خانه داشتند به طوری که بیشتر وسایل سرو و پذیرایی ها درحال حاضر نیز از جنس چینی هستند و ظرف های چینی بدلیل کیفیت بالا و ظاهر زیبای و تنوع بالای طرح  که دارند فضایی زیبا و شیک در دکوراسیون داخلی خانه ایجاد میکنند.قوری های چینی کاربرد های مختلف در رستوران و خانه ها دارند معمولا افراد  برای استفاده و تزئین سفره و پذیرایی از مهمان ها استفاده میکنند. قوری های چینی در رنگ و طرح های مختلف طراحی شده اند پس در هنگام خرید قوری  برای دکوراسیون خانه ی خود هستید حتمی رنگ و طرح آن را نیز در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین و شیک ترین قوری برای دکوراسیون خانه ی خود انتخاب کنید. قوری‌های چینی هم طعم چای را به خودشان نمی‌گیرند و برای دَم‌کردن انواع مختلف چای مناسب‌اند. منتها به اندازه قوری‌های سرامیکی قادر به حفظ گرما نیستند و زودتر خنک می‌شوند. به‌دلیل انتقال گرمای ضعیف‌ترشان هم اتفاقا برای دَم‌کردن چای سبز یا سفید مناسب‌اند. فقط اینکه ازلحاظ مقاومت به‌پای قوری‌های استیل نمی‌رسند. اما معمولا در مقایسه با سرامیک شکنندگی کمتری دارند. قوری های سفید از پرخریدار ترین قوری های بازارهستند که زیرا بدلیل رنگ زیبایی که دارند باعث جلب توجه شده و فضایی شیک را در دکوراسیون خانه ایجاد میکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

 WhatsApp واتساپ

× ثبت سفارش در واتساپ